Inte lätt inte.

Det är ju inte så konstigt att man inte mår helt tiptop hela tiden med tanke på att man knappt hinner andas emellanåt! Puh!

Intensiv helg har det varit och det tyckte nog barnen också för Bea nickade till i matstolen och tvärslocknade när vi lade ner henne. Alex hann vi inte lägga, han slocknade på soffan. Gosungar. G var också trött så han ligger i sängen och tittar på film. 

Klurar lite på hur man ska fixa till här hemma. Utan att det behöver bli jättedyrt. Bl.a. vill jag effektivisera lite, så saker och ting går lite smidigare och lite lättare.

Imorrn ska barnen till dagis och jag måste plugga.

Men nu tänker jag slappa. Har varit på barnkalas idag och jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0