Traktorrace :-)

Hahahaha! Hur många av er som känner mig blev förvånade nu? ;-)
Idag har jag varit med min familj och sett på traktorrace och det var faktiskt ganska underhållande, visst jag hade kanske hellre shoppat eller legat hemma och bara tagit det i min ensamhet. Men vädret var fantastiskt och stämningen trevlig. Barnen var helt fascinerande av traktorerna som både rök och gjorde rökringar, en var på väg att välta och så de lät! Lycka för barnen :-) När de tröttnade var det bara att springa runt och busa på de stora ytorna. Och allt man betalade var 50 kr för parkering. Helt klart värt några timmars tidsfördriv.

Efter det kastade vi oss i bilen och åkte till Hallsberg då barnen yngsta kusin fyllt år. 18 år blev hon. Var helt slut när vi åkte därifrån. De har små fina kristallsaker överallt och en otäck trapp som Bea skulle springa nerför hela tiden. Men vi kom hem helskinnade. Barnen fick bada och nu ligger dem. De 2 små tvärslocknade. Nu ska vi mysa ner oss i soffan och bara ta det lugnt, eller om vi gör en riktigt tidig kväll vi med. Vi är sjukt trötta efter några riktigt jobbiga veckor med sjuka barn, egna sjukdomar, akutbesök, mycket jobb och plugg. Så vi är väl värda att sova:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0