Tandläkarbesök och resten av eftermiddagen

Tandläkarbesöket gick bra. De sprutade in nåt läkemedel, sa åt mig att köpa en gel att borsta med och höra av mig om jag fick feber/blev värre så skulle jag få penicillin. Om de skulle dra ut någon tand på sikt så drar de tydligen inte ut den undre som jag har besvär med utan den övre på samma sida, då den trycker ner den undre samt är lättare att ta bort.

Eftermiddagen tillbringades sedan i ett töcken efter att värktabletterna verkade och jag kände mig lite groggy. Förstod inte varför förrän jag kom på att jag tagit de på väldigt tom mage.

Nu har vi ätit lite hamburgare (onsdagsmys) och nu vill ungarna ut en stund. Jag har ju inte orkat vara ute med dem och sedan somnade de när vi kom hem. Så Alexander lär nog vara uppe sent ikväll. Vi får väl mysa ner oss i ett soffhörn och se på film. Anders ska ju iväg och jobba och Beatrice ser rätt trött ut, trots att även hon sovit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0