Seg

Idag har jag varit såååå seg. Men jag fick faktiskt lite gjort innan segheten slog till totalt. Först var vi till biblioteket här hemma för att lämna tillbaka en massa böcker. De hade stängt så det var bara att slänga in dem. Sen Konsum och panta samt skicka iväg MOLO-jackan jag sålde på FB igår. Sedan åkte vi in till stan för att låna nya böcker, samt att jag skulle in till studievägledarna som tydligen sitter där. Fick fylla i en ansökningsblankett samt en valideringsblankett. De trodde det var i princip omöjligt att få plats till kurserna som börjar i augusti, men i så fall får jag söka till oktober. Frågan är vad jag gör de månaderna? 

Jaja, det löser sig på nåt sätt. 

Anders lägger Alexander, Beatrice sover redan. Sedan blir det soffan och titta på nya serien vi ser från början. Först var det Bones, men nu är det True Blood som gäller. Jag älskar vampyrer! Någon som har något tips på någon bokserie, tv-serie, eller film med vampyrer, så får ni gärna lämna en kommentar :-)

Här kommer en bild på en av mina favoritvampyrer. En svensk sådan dessutom. När jag först fick se honom i den här rollen måste jag erkänna att jag var lite skeptisk. Jag har mest sett honom i filmer som: Hundtricket, vita lögner och liknande. Och han har varit ganska... mesig. Men i True Blood är han så cool. Och ond. Lovely! 


Dock så måste jag erkänna att jag stör mig så på placeringen av vampyrtänderna i den här serien. Mycket sexigare när det är tredje tanden och inte den andra... Men men.... Man kan inte få allt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0