Middagsgäster

Idag fick vi middagsgäster :-) Det var Alexanders bästa kompis Liam med familj som kom över. Alltid lika trevligt och nästa vecka är det vår tur att gå över till de och äta. Vi har gjort det till en grej att äta middag hos varandra en gång i veckan. Varannan vecka hos oss och varannan vecka hos dem. Jättetrevligt och bara så kul! Det är härligt att få träffa andra vuxna och prata, att få äta mat någon annan lagat och se hur roligt ungarna har. Idag var dock mina barn väldigt trötta & griniga, trots att de sovit på dagen. Men vädret var ju grått större delen av dagen så vi har inte varit ute något så det spelade säkert in. Men trötta eller inte, busiga är de i alla fall. Slänger in en bild på mitt minsta busfrö idag. Eller... Hon är MINST, men jag tror inte hon är minst busig ;-) När vi höll på och duka fram fikat visade hon återigen hur långa armar hon fått. Och hon ser bra nöjd ut, eller vad tycker ni?



Hon har nämligen lyckats få tag i den stora sleven till vaniljsåsen som vi skulle ha till blåbärspajen. Och det var både kladdigt och roligt. Tyckte Beatrice. Jag var inte riktigt lika imponerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0