Lite reashopping

Idag kom paketet från Blingo, där jag totalt glömt bort vad jag handlat, ja till och med ATT jag handlat. Men men... Är nöjd med kläderna, men ångrar att jag inte köpte de röda byxorna till. Nu kostar de bara 89 kr istället för 299 men ska jag göra en extra beställning så blir det 59 kr i avgifter och det suger ju! Får se hur jag gör.

Tog 86/92 till lillskruttan och 110/116 till Alex. Tanken är att de ska kunna ha kläderna till hösten, men provade tröjorna på dem och de var inte jättestora så de kan nog ha de snart. Men de får ligga till hösten i alla fall :-) Kul med nya kläder då också.



Och en tröja till Bea i strl 98/104, men den ska vara liten i strl. Kunde inte motstå den :-) Den är ju PRICKIG!




Idag har jag varit sååå trött. Bea fick sina sprutor igår så hon har haft feber hela natten och dagen och varit jättegrinig. Det i kombination med min superdupertrötthet har gjort att man inte varit någon speciellt rolig mamma idag. Anders blev dessutom sen hem från jobbet, men då tog han med Alex ut en stund. Så skönt! För både honom och mig. Han hade på tok för mycket energi och jag ingen alls. Lite bättre balans vore nice. Nu lägger Anders honom och jag slölyssnar på Allsång på Skansen. Sedan blir det ett avsnitt av... Bones ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0