I Kungsör

Bestämde mig ju för att åka till Kungsör, sagt & gjort. Det tog dock längre tid än jag räknat med då det var signalfel i Norrköping som påverkade trafiken även uppåt, så från Arboga var det anslutningsbuss, som dessutom kom sent så 40 minuter försenad blev jag. Men men. Johan hämtade upp mig och när jag kom till mamma fick jag mat :-) Lyx! Har inte gjort något ansträngande sen jag kom hit. Var superskönt att få sova hela natten och gå upp när jag ville, efter att ha fått ligga och dra sig en stund. Det är fantastiskt vad dessa minuter i sängen gör med en, från det man vaknar tills man kliver upp om man får chansen att ligga kvar en stund. Man hinner sträcka på sig och låta kroppen vakna och hjärnan kommer igång. I normala fall blir man väckt (betydligt tidigare än man vill) och så direkt upp och göra välling och sedan är dagen i full gång. Nu gick jag upp när jag ville, gjorde i ordning lite te, pratade med Johan & Anton (Johans pappa). När de sedan åkte och jobbade tog jag med Hubbas på en promenad och nu slappar vi båda. Jag tänker ligga och läsa större delen av dagen.

Mår betydligt bättre vilket till stor del beror på att jag börjat ta mina tabletter igen och dessutom få lite egentid. Underbart.
Funderar på att skaffa hund. Eller bli fodervärd. Då har man en anledning att gå ut och gå :-) Jag har aldrig sett mig som en hundmänniska, men å andra sidan har jag aldrig haft hund. Men det måste vara en liten hund i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0