Askersundstripp m.m

Var iväg till Askersund och hälsade på svärföräldrarna. Gick sådär. Jag var ju inte på mitt bästa humör och ungarna var... ja som de är, när vi har alla 3. Dessutom är deras hus uppfyllt av saker och man vågar knappt vända sig om av rädsla för att gå in i något. Superkul med 3 klåfingriga ungar och en farfar som är väldigt rädd om sina saker. Blev inget långt besök. Vi kan helt enkelt inte hälsa på med våra små där :-/ Efteråt blev det glass i hamnen innan vi åkte hem.

Nu sover mina små och Anders lägger Gabriel. Imorrn åker Gabriel till sin mamma och det gör även jag. Ensam. Jag ska vara där tills på tisdag då Anders och ungarna kommer. Ska bli sååå skönt att få sova och förhoppningsvis är det vad som behövs för att jag ska må lite bättre. Måste även kontakta min läkare och se om jag kan bli sjukskriven.

Nu ska jag äta choklad och invänta gubben, sedan blir det nog någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0