Ändrade planer

Vi hade tänkt åka till Sunnansjö idag för att hälsa på lite släkt. Men så blev det inte då dottern fick feber igår kväll och imorse hade hon 40 grader. Det har hållt i sig hela dagen och hon har sovit i princip hela dagen. Inte ofta hon gör det när hon har feber. Sonen har också varit trött och sovit flera timmar idag. Vilket innebär att han fortfarande är vaken. Men men vi har semester så det får väl vara så idag :-)

Som ni ser är hon inte helt pigg. Lilla snuttan. Men hon brukar bara ha feber något dygn så vi hoppas det vänder imorrn, så kanske vi kan åka till Sunnansjö på tisdag :-)





Sonen håller på och slutar med blöja och det går jättebra. Men ibland händer det ju nån olycka och det går åt en del kalsonger, då han dessutom har de utanför blöjan på nätterna. Så jag behöver inhandla lite fler. Men tycker inte jag hittar några snygga/coola någonstans! Gärna med Thomas Tåget. Blixten eller liknande. Så han tycker de är roliga att ha på sig. Boxermodell vill vi ha och då blir det ännu svårare. Några tips??? Längtar efter H&Ms höstkatalog men de verkar sena i år. Har fått Ellos och LaRedoute men ingen H&M. :-/


Nu håller gubben på och gör i ordning sonen för sängen och klockan är 21.24. Så fort de lagt sig så ska jag stänga av Dora, ta fram min bok och slänga mig på soffan med 1 bit...eller 2...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0