Jag erkänner

att jag är kass på att uppdatera bloggen men här kommer ett inlägg. 

lilla B växer så det knakar, det märktes tydligt när sommarkläderna jag beställt från H&M kom. En del av det, i strl 86/92 kan hon redan ha, men de måste vara väldigt små i strl för en del plagg är enorma. Förstår inte hur det kan variera så mycket. 86 cm är väl alltid 86 cm? Men min lilla tjockis på 67 cm har 74/80 på kläder och kan nu ha vissa 86/92. Visst att hon är tjock, men ändå!

Lilla A däremot står mer eller mindre still, men han har inte gått ner mer i alla fall så vi är glada för det. Har sökt dagis åt honom så han får komma iväg och leka lite och förhoppningsvis äta mat där 3 ggr i veckan. Det skulle öka hans matintag markant! Vi har fått plats men vet inte när han kan börja eftersom det är en ny avdelning och de fortfarande letar personal. Känns sådär. Gick förbi i veckan och det ser riktigt tråkigt ut. Men det kanske blir bättre bara de flyttar in. Dessutom ser det mesta rätt trist ut i det här vädret, med bar mark här och var. 

Idag ska vi städa hela lägenheten och det ska bli så skönt! Har varit stökigt alltför länge och jag som går hemma blir ju galen. Men det är svårt att hinna städa på dagen då lilla A vill ha uppmärksamhet och lilla B har haft en period av mycket skrik & gråt och varit allmänt klängig. 

Har sålt massor på T så passade på att shoppa på mig lite på Po.Ps rea:-) Nattlinne till B för 55 kr, taget! Blev mest nattkläder både till mig och barnen :-)










Är sugen på ett par pyjamasbyxor till åt mig... Får se hur det blir med det...Men de var sååå sköna! Så har ni ett Po.P i närheten, gå in och se om ni hittar dessa godbitar, 170 kr nu på rea.

Nej nu ska jag ta en kopp te och invänta att gubben & lilla A vaknar, sömntutorna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0