Stadstripp

Idag blev det en tur till stan med Linda & Linda :-) Barnen fick vara hemma hos pappa. Det var sååå skönt att gå på stan utan barnvagn! Man kom ju fram överallt. Först åt vi lunch på JAVA (mitt favvofik i Örebro). Jag åt en varm kycklingmacka, sååå goda :-) Och drack vatten till. De andra drack Coca Cola och även om jag blev lite avis så gick det riktigt bra faktiskt. Sedan sprang vi runt i affärer och jag kom på en massa saker som behöver shoppas. Tyvärr inga roliga saker (som typ hela me&is höstkollektion) utan basplagg. Jag älskar att shoppa, men basplagg tycker jag är dötråkiga. Sedan blev det en fika till innan vi åkte hem men då tog jag bara en kopp te. Så nu har jag klarat 4 Coca Cola-fria dagar, samt minskat ner på sockret en hel del. :-)

När jag kom hem så lekte Anders och ungarna på gården, utom Bea som sov. Så jag slappade lite på soffan en stund tills hon vaknade sedan gick vi ner vi också. En tripp till Konsum och sedan blev det fredagsmys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0