Söndagen

har inte varit ett dugg rolig. Det har varit dåligt väder och det har märkts på våra barn då de inte kunnat röjt runt ute. Det har varit konflikter och bråk ända sedan de gick upp imorse. Fy. 

Jag fick sovmorgon, men inte känner jag mig så pigg för det. Väldigt trött och öm i kroppen :-/

Så vad har vi för planer i veckan? Jadu, jag vet inte riktigt. Vi ska försöka rensa ut lite här hemma och städa så det är fint när Anders börjar jobba igen. Sedan börjar ju han jobba igen. Ungarna börjar inte på dagis förrän v. 34 så de får vara hemma lite längre. Ska bli väldigt intressant att se hur det går. 

Nu ska vi försöka få Alex att somna. Jag har försökt sen 19 men han sov ju en stund på dagen så han är ju sprallig till 1000. Piggare nu än han varit på hela dagen. *suck* Bara han somnat så blir det lite True Blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0