Ingen bra dag

Nej, idag har inte varit någon rolig dag överhuvudtaget. Började med att jag var trött som en... nånting imorse. Går på toaletten så kommer jag ut och tror att Alexander kissat på golvet, då han är den som är blöjfri. Men icke, de var nämligen blöjfria båda 2, då Beatrice tog av sig blöjan och kissade på golvet så det var det första jag gjorde imorse. Hon har lärt sig mycket nytt idag. Först ta av blöjan sedan vid frukosten så insåg hon att om man blåser med yoghurt i munnen så kan man göra bubblor. *suck*

Jag fick ringa hem Anders då jag fick migrän och skulle bli själv med alla tre barn. Som tur var behövde Bea sova precis då så jag fick vila lite. 

Och i övrigt har jag varit på ett rejält skithumör. PMS på höööööög nivå. Det har regnat så ungarna har varit high life. 

Imorrn ska jag kolla igenom vad jag behöver för något till skolan och lite annat här hemma, samt fixa lite matlådor så vi har när det kommer igång ordentligt. Måste fundera på hur jag vill ha dagistiderna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0