Höstens första me&i-party

är avklarat. Får väl se hur många fler det blir. Vi är riktigt me&i-nördiga i min vänskapskrets. Idag var nog jag värst, men men. Har beställt massor, en del bara för att jag vill prova de och mina strl inte fanns i PK.

Något som garanterat kommer att få bo kvar här hemma är i alla fall de här tröjorna jag köpte till sonen:

Och den här tunikan till dottern:




Beställde en hel del till mig själv som sagt, för att prova. Bl.a. denna mössa som jag kommer att behålla. Så SNYGG!!!

Resten får vi se som sagt :-) Nu blir det till att äta något, då det serverades fika på partyt och jag lagt av med sånt, så jag drack bara vatten. Liiite hungrig nu. Och True Blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0