Kreativiteten flödar

Då dottern faktiskt börjat somna lite mer regelbundet och längre perioder på kvällen nu jämfört med förut, så har man faktiskt en chans att göra något som tar lite mer tid på kvällarna. Jag kom dock inte i säng förrän 1.30 i natt i alla fall då jag fastnade i mitt senaste pyssel. Jag började med att göra klart scrap-sidan till sonens album som legat och varit i princip färdigt bortsett från montering. Såhär blev den. Det är lille A och bästa vännen M på midsommarafton.

Det andra var inget planerat projekt. Men den här gången fick man så man kunde göra en tavla ifrån scrapklubben och då det är något jag inte testat så kände jag mig väldigt osäker, men så var jag hemma hos en kompis som gjort i ordning sin tavla så då blev jag sugen. Så nu har jag fixat klart årets första julklapp! Skönt! Såhär blev den! Och jag måste erkänna att jag är rätt nöjd:-)


Kommentarer
Postat av: Linda Gelin

vad kul att du blev inspirerad =) men jag håller med dig det blev riktig SNYGG .

2010-09-05 @ 06:55:07
URL: http://lindagelin.blogg.se/
Postat av: Niccan

Tack:-)

2010-09-05 @ 08:01:55
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0