Kreativiteten flödar även när det gäller mat

Ja... Efter att ha levt på typ makaroner och korv, då jag känt mig så totalt omotiverad till att laga mat så kom jag på något nytt idag. Tanken var att vi skulle äta spaghetti och köttfärssås, med bl.a. köttfärsen som blev kvar igår då vi åt tacos. Men under tiden som jag lagade mat bestämde jag mig för att klura ut något annat och det resulterade i Niccans pasta- och tacogratäng. Riktigt gott blev det och jag tror det gick hem hos ungarna. Hos gubben gick det hem i alla fall och tur var väl det, då det blev även en liten form. Bilden är på den lilla formen då jag inte hann fota innan sleven hamnade i den stora ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0