Barnvaktandet

har gått toppenbra. Vi hade några timmar igår som var lite jobbiga men trötta och ledsna barn, men i övrigt har det bara rullat på. Vi lyckades lägga 4 st barn under 3 år, på 35 minuter ;-) Kl 19.00 sov de alla 4. Då satt jag & Anders och bara tittade på varandra, Jaha, vad gör vi nu då? ;-) Jag kan dock bara ta åt mig äran för en av dem. lille A är ju lite svårlagd för tillfället och man måste ligga med honom. De övriga 3 är vana att somna själv, så Anders hann lägga de medan jag la lille A, vilket gick förvånansvärt lätt det också. Tog 30 minuter, ibland kan det ta 2 timmar.

Har tagit en massa bilder men lägger ut de ikväll.

Nu ska det bakas äppelpaj:-) Lagom höstigt en grå och murrig höstdag!

Kommentarer
Postat av: Helené

Jag har ingen aning, haha! :) Jag har inte gjort den själv, vet inte alls hur man gör..

2010-09-09 @ 09:16:25
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0