3 olika födelsedagskort

Har varit i Gbg över helgen för att hälsa på min lillebror som fyllt 21. Vi passade även på att fira hans flickvän och hennes lillebror. Så jag knåpade ihop några kort och försökte matcha det med deras personligheter, inte helt lätt.

Först ut är brorsans kort, vilket var det kort jag hade mest problem med att få ihop. Vet inte hur länge jag satt med det. Vilket är konstigt. Jag visste vilket tema jag ville ha; musik, och jag hade materialet, men att sedan få till det, nej, det gick inte alls, men såhär blev resultatet tillslut.

Tommy 21 år


Miras kort var mycket enklare. Hon har läst textildesign och är intresserad av det mesta som har med textil att göra. Och när jag snubblade över helt fantastiska papper på Panduro med broderier i, ja då hade i alla fall en del hamnat på plats. Detta kort var enklast, om man ser till idéer och tidsmässigt.
Mira 20 år


Sen var det ju kortet till Miras lillebror, Leo, vilket var rätt klurigt. Jag har bara träffat Leo några få ggr och vet egentligen inte så mycket om honom. Men efter lite luskande på Facebook (FB är bra till mycket) och förfrågningar hos systern så lyckades jag få reda på att han är intresserad av spel. Så då fick det bli ett spelrelaterat kort. Kortet i sig är väldigt enkelt, men det var ett himla pillande!
Leo 18 år


Jag hoppas de blev nöjda i alla fall :-) Nästa projekt som snart måste genomföras är inbjudningskorten till dopet. Puh! :-)

Kommentarer
Postat av: Mira

De blev jättefina, och vi blev nöjda! :D

2010-09-28 @ 20:14:31
URL: http://ironbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0