Uppdatering

Det har varit väldigt mycket ett tag nu, stora beslut som ska tas och mycket förändringar så därför har jag varken orkat eller haft lust att blogga speciellt mycket. För tillfället har vi valt en tillfällig lösning och därmed skjutit upp beslutet så länge, vi får se vad som händer. 

Igår var jag iväg och vaccinerade lillsnuttan för första gången. Det gick jättebra, hon var så duktig. Skrek ju men tystnade fort och tvärslocknade. Sonen skrek bra länge när man vaccinerade honom så det här var busenkelt :-) Hon vägde 6955 gram och var 61 cm lång. Lite tjockare och kortare än bror sin vid samma ålder. Idag har hon feber för första gången, lillsnuttan. Hoppas det går över fort!

Vi har även fått en tid till barnmottagningen för att kolla upp lille A. Äntligen, började greja med detta redan i februari så det har tagit tid. Ska bli intressant att höra vad de säger. Han äter fortfarande i princip ingenting alls. 

Imorrn ska vi åka till Kungsör så att barnen, främst lilla B, får bekanta sig med mormor som ska vara barnvakt på lördag. Lille A är inga problem, han älskar att vara hos mormor.
Hinner inte skriva mer nu. Måste tvätta håret och göra mig i ordning för babymassagen, dock utan baby denna gång. Men hon sover/äter ju varenda gång vi är där i alla fall så jag brukar ju få massera dockan istället. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0