Torsdagen den 21 oktober

Idag har jag bestämt mig för att ta tag i sötsuget igen. Det gick ju så bra sist, tills jag blev sjuk. Kör efter samma förutsättningar som då. 2 glas Coca Cola om dagen, för att långsamt dra ner på det. INget godis, inga kakor, inget snacks på vardagar och under normala former på helgen.

Bara förkylningen gett sig ska jag börja cykla på träningscykel jag fick låna av svärmor. Har inte hunnit med det än eftersom jag varit så däckad. 

Idag är det dags för babymassage igen, kul :-) Och den här gången får lilla B följa med också ;-) Hon ska även få prova gröt för första gången trots att hon inte riktigt är 4 månader, men jag upplever att hon inte blir nöjd på ersättningen och hon ligger på översta rekommendationen så jag vill helst inte öka på den mer. Ska gå över på Nan 2 och hoppas den mättar mer.

Har avslutat Nora Roberts trilogi om Harpers Handelsträdgård. Gillar man hennes andra böcker så tycker jag absolut att man ska läsa den, fast jag tyckte nog att den var lite kuslig, men så är jag ju väldigt känslig också. Bra var de i alla fall och jag känner mig lite vemodig nu när det är slut, som vanligt. Har man en bokserie eller trilogi man läser och spänt går och väntar på nästa bok och nästa bok under flera år och så helt plötsligt så tar den bara slut... Sorg! Nu måste jag hitta något annat. Läser Nora Roberts böcker som är publicerade under J.D. Robb. De är bra och jag har fått hem tredje boken, men på något sätt så var jag tvungen att smälta Röd lilja innan jag kan börja läsa något annat.

Igår var Anders och hämtade den här fina hoppgungan. Vi hade en från Babyproffsen till Alexander men den gick så högt i halsen på honom så den var kass. Hoppas den här är bättre. Så här ser den ut iaf. Snygg!



Det har även ramlat in lite nya kläder, från H&M. Mest kläder var det till G som vuxit rejält senaste tiden. Det är han och lilla B. Lille A kan i princip ha samma kläder som förra sommaren. Den 27 oktober ska vi till barnmottagningen med honom. Spännande att se vad de säger.
Nu ska jag passa på att få i mig en kopp te innan lilla B vaknar igen. Då är det grötdags :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0