Tisdag & onsdag

Tisdagen den 12 oktober 2010

Idag mår jag inte bra. Usch. Har ont i halsen och känner mig så TRÖTT! Har inget sug efter någonting, det är väl det enda positiva. Vill bara krypa ner i sängen och sova bort dagen, men det är inget man kan göra när man är hemma med 2 småbarn. Vädret är fint så får se om jag orkar mig ut en stund. Blir dock ingen promenad för det orkar jag inte. Ingen träning heller, skit också, jag som var så peppad. Men men det är bara en förkylning så den går väl över. Gärna ganska snart för jag ska på me&i-party i morgon.

Har varit småsugen på godis på kvällen. Tycker nästan att jag förtjänade det så som jag mår, men jag lät bli. Tog en extra kopp te istället.

Onsdagen den 13 oktober 2010

Mår ännu sämre idag, nu har förkylningen hunnit ikapp mig. Har ingen feber men hostar slem och mår allmänt risigt. Så det blir inget me&i-party för min del. Skickar med Linda min beställning, men hade sett framemot att komma hemifrån en stund. Nåja, det blir fler ggr. Idag ska jag göra så lite som möjligt. Orkar inte mycket mer. Stör mig att jag inte kan träna, men det är så det är. Trist!

Idag fuskades det faktiskt lite. Men vad annat kan man göra när ens lille sötnos på 2 år vill baka efter att ha sett Lilla spöket Laban :-) Han fick dock baka med pappa eftersom jag är sjuk. Sen var ju mamma tvungen att provsmaka hans kladdkaka och säga att den var god. Trodde det skulle vara jobbigare än det var. Åt en liten bit, med glass till, men sen var det bra. Ingen orgie här inte :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0