Torsdag & solen skiner

Imorse blev jag väckt av världens mysigaste och goaste lille unge. I normala fall så sätter han sig upp, tittar på mig och säger pappa. Varpå jag svarar att pappa är på jobbet. Sen tycker han att vi ska gå och lägga oss i soffan och äta välling. Men imorse skulle det pussas och kramas och mysas:-) Det är som sagt inte så ofta det händer, så det är bäst att ta tillvara på tillfället och vi har ju ändå ingen anledning att stressa upp på mornarna. Har ju inga tider att passa.

Så trots att jag sovit jättedåligt, vaknat av att jag haft ont i magen and so on, så känner jag mig rätt pigg och glad ändå. Fick mysa med sonen och dessutom skiner solen :-)

Skulle ha åkt till Sköllersta idag, men kompisens son började kräkas igår och då håller vi oss på avstånd. Vi har faktiskt lyckats hålla oss ifrån kräksjukan denna säsong :-) Men då hade sonen det 2 gg på rad förra vintern så han fyllde kanske sin dos då ;-) Så idag har vi inga planer alls vad jag vet.



Kommentarer
Postat av: hanna

Så söt ju ! :)

2010-05-31 @ 16:37:27
URL: http://hannahsegna.blogg.se/
Postat av: Niccan

Hehe ett riktigt charmtroll:)

2010-05-31 @ 16:44:34
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0