Nice, nice

Hittade denna supersöta klänning på Linus&Lotta. Hade den funnits i mindre strl eller att skruttan kommit ut lite tidigare hade jag lätt köpt den till midsommar! SÅ fin :-) Kanske lite dyr för att bara använda en gång. Kostar 349:-.


En sån här skulle jag vilja ha i strl 50, då jag köpte ett par matchande byxor på Tradera för inte alls många kronor. Lite tuffare och passar både pojke/flicka. Den kostar 199:- också på Linus&Lotta.

Jag har gått med i Lundmyr of Swedens facebook-grupp och där visade de upp världens sötaste små skor, som kommer i höstkollektionen. Såhär ser de ut. 

http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=4050259&o=all&op=1&view=all&subj=50656413289&aid=-1&id=731148651

Visst är de underbara???



De här snygga jeansen hittade jag också på Linus&Lotta och jag vill så gärna ha de till lille A. Men tyvärr passar inte priset min plånbok just nu. De kostar 369:- och är av märket Minymo. SÅ SNYGGA! Jag älskar när det är ordentligt med vidd i benen.


 


Har länge suktat efter ett par Converse. Tanken var att de skulle vara till mig från början, men sedan hittade jag ett par röda och kom fram till att min son skulle bli så cool i dem. Lite dyra och jag vill helst inte beställa de från nätet då jag hört att storlekarna är svåra. Men så snygga är de ju! Just de här är också från Linus&Lotta och kostar 499:-

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0