Måste bara tipsa om den här!

Min son är ett sånt där barn som skulle kunna äta på en glass i evigheter, om det inte vore för att den smälter... Så fort den börjar smälta och han blir kletig så slutar han att äta. Av en slump sprang jag på de här när jag var på Babyproffsen för att handla och idag har vi provat de för första gången. Det är en sorts plast"lock" som man sticker pinnen igenom så när glassen smälter samlas den upp där. Funkade perfekt idag :-) Han fick i sig nästan hela glassen innan han tröttnade. Kostade 20:- har jag för mig och helt klart värd pengarna.


Kommentarer
Postat av: Mirandasmamma

smidigt=) De måste ja köpa, för miranda avskyr att bli kladdig om händerna:-)

2010-06-07 @ 11:22:34
Postat av: Helené - Mamma till Elton

Gud vilken fin tröja han har! :)



Smart grej, fick ett mejl från Babyproffsen om att dom hade sånna, tänkte faktiskt införskaffa en! :)



Om 13 dagar börjar Roger på sitt gamla jobb, vilket betyder mer pengar! ;)

2010-06-07 @ 21:07:42
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0