Vagnen bokad:-)

Vi hade ju bestämt oss för en begagnad Phil & Ted Vibe. Men efter att ha letat i flera månader och inte hittat en enda vagn i Örebro, eller angränsande län, så bestämde vi oss för att köpa en ny. Och nu har vi bokat den. Wiii!

Anders har spacklat och slipat skruttans rum så imorrn kväll ska han börja måla :-) Vi målar det vitt till att börja med och sen ska det målas en rosa fondvägg. Men jag står i valet och kvalet. Kan vi verkligen ha en rosa fondvägg till den röda spjälsängen??? Känner inte för att måla om den, bara för att måla om den igen sen när hon & lilla A ska dela rum... Kan man köpa en billig vit? Men var gör jag av den röda under tiden? Vi bor ju sååå trångt!

Var och handlade på Po.P igår. Hör & häpna:P Men de hade ett erbjudande så jag ville gå in och titta och hittade ju naturligtvis nåt. Men nu vill jag att det kommer in lite nytt till nyfödda. Plus att det vore trevligt om även nyföddhetskollektionen gick att matcha med de större storlekarna, precis som de går att matcha. Så irriterande!

I alla fall blev det en blåsvart-randig zip-tröja med avtagbar huva till lilla A. Den är i samma färger som hans mössa och kommer passa så fint till hans skalkläder :-)

Till lillskruttan blev det en blå body och en grå klänning med ränder i olika färger. Så sött:-)

Var in på H&M en sväng också och köpte 2 pyjamasar till skruttan och linne och boxer till lilla A. 

Nu ska jag se klart filmen, Rumour has it, och sen ska jag sova. Har börjat sova enormt dåligt senaste veckan. Har sovit dåligt i flera månader, men då har det varit för att lilla A varit sjuk och vaknat mycket. Nu sover han hela nätter, men då är det jag som inte kan sova. Antingen drömmer jag en massa skumt, får ont, eller som inatt så fick jag kramp i högra vaden 3 ggr! Kan inte sova helt enkelt. Drygt! 



Kommentarer
Postat av: Michelle

Ikeas billiga serie sniglar funkar ju. Även om du måste måla den en gång, så slipper du iaf att göra det 2ggr! Novalie har den vita spjälsängen Hensvik, fast den är ju inte jättebillig.. 895:- tror jag den kostar.

2010-03-29 @ 21:55:07
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Niccan

Hehe okej. Vi har ju DIKTADs spjälsäng, med svarvade spjälor. Den var ingen höjdare att måla kan jag säga :-P



Men man har sagt mig att man visst kan ha en röd säng till en rosa vägg, så vi kör nog på det :-)

2010-03-29 @ 23:34:32
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0