Stressad!

Känner mig enormt, jättestressad. Det är idag bara 87 dagar kvar tills hon är beräknad och ingenting är klart. Hon har en säng och en vagga att sova i och ett babyskydd och det är typ det. Hennes rum består av vita typ gipsväggar med en massa spackel på, ett rejält fult golv och ett tak som behöver målas. Jag har ingen matta, eventuellt ingen hylla och inga dekorationer överhuvudtaget och det är bara 87 dagar kvar. Kanske låter mycket och ni kanske tycker jag överdriver men jag börjar känna av stressen rejält. Har så mycket idéer och tankar över hennes rum och så kommer man liksom ingenstans. Frustrerande! Nej, låt mig vinna lite pengar så jag kan betala av eländesskulderna och sen inreda som jag vill i ALLA ungarnas rum och våra rum. Är så trött på kökstapeterna att jag blir illamående när jag kliver upp på mornarna och det är bland det första jag får se. LESS!

lilla A mår bättre. Han hostar lite och snorar massor, men börjar bli lite piggare och gladare även om han fortfarande sover mycket. 

Liten i magen lever rövare så henne behöver man inte oroa sig för. Känns inte som att man kommer behöva oroa sig över att inte känna några fosterrörelser någon dag:-P

Nu ska jag ta och äta något och sen blir det sängen för min del. Har så svårt att somna så får väl lägga mig tidigt så jag får så många timmar som möjligt.

Recepten på kakorna jag utlovat kommer, men idag orkar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0