Mvc-besök & ögoninflammation

Idag har vi varit iväg till MVC och mätt magen. Är 24+1 och hade ett SF-mått på 25. Tyvärr hittar jag just nu inte journalen från när jag väntade sonen men tror det är lite större den här gången. Alla värden såg bra ut. Som man ser på kurvan här nere, lånad från http://www.niomanader.se/content.asp?ID=45 så ligger jag över medel, men det var inget oväntat med tanke på att jag känner mig så stor jämfört med förra gången.



Alexander har fått ögoninflammation. Han vaknade imorse och fick knappt upp ena ögat. Stackars liten, så nu är han svullen, röd och det både rinner och varar. Hade sån tur att jag sprang på BVC-Elisabeth och kunde be henne titta lite snabbt när vi ändå var där. Hon tyckte inte det såg bra ut, men eftersom det var första dagen skulle vi avvakta till fredag, när vi ändå ska dit. Har det inte blivit bättre då skulle han få ögondroppar. Min lille skrutt :-(

Idag är jag riktigt trött och jag känner att alla sjukdomar, både mina & Alexanders börjar ta ut sin rätt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0