Han äter!

Ni som läser min blogg vet att vi har haft problem med Alexander & mat. Han har ju gått ner en del i vikt iom alla sjukdomar. Nu verkar han vara på väg tillbaka då han gått upp lite i alla fall, men han äter ju fortfarande dåligt. Då vi haft kalas i helgen och varit och lämnat syrran i Kungsör idag så orkade jag helt enkelt inte laga mat nu på kvällen. Så det blev McDonalds. Jag hade ju hellre käkat kinesiskt, men men... Vad gör man inte? Så det blev McD. Och han åt kanon! 3 nuggets och mer än hälften av pommesen. Så bra har han inte ätit på länge kan jag meddela. Så det var glada miner här hemma och det känns så skönt i själen :-) Här kommer en bild. Han myser med Laban-filten han fick av Jonas&Erika när han föddes och tittar på Lilla Spöket Laban på tvn.

När vi åkte och lämnade Felicia däckade båda ungarna i baksätet. Felicia först! men Alexander kom tätt efter. Såhär sött låg de med händerna då :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0