Trött, så trött...

Jag har verkligen varit superkass på att uppdatera bloggen senaste tiden. Min enda ursäkt är att jag är så förbaskat trött! Idag har jag sovit 2 (!) gånger på dagen och jag sover i normala fall aldrig på dagen, då mitt humör helt enkelt inte klarar det. Jag är gladare och trevligare trött än när jag sovit, men idag har det helt enkelt inte funkat. Var på väg att somna sittandes när kl var 8.30 imorse... Tror att det är en kombination av konstant ont och det faktum att jag går på övertid. Japp, BF+4 idag och jag har ont hela em/kvällarna. Det värker, det hugger och sliter, men det blir inget mer av det. Men men, hon kommer nog snart. Har svårt att tänka mig att jag går över längre än nästa vecka. Skulle inte förvåna mig om hon kommer i helgen då vi har både G & F här utöver lille A. Som tur är, är Jocke hemma, så då kan Linda komma över hit och hjälpa till med kidsen om vi måste åka in. Och det får ju bli så att Anders är med under förlossningen och sedan drar hem och tar hand om barnen, så får jag och lilltjejen vila upp oss på BB en stund. Kommer dock stanna högst ett dygn om allt går bra.

Är väldigt nyfiken på vad det är för en liten skrutta som bråkar med mig inifrån. Och det märks att andra är det också för jag får ideligen sms och meddelanden med frågor om hon kommit än. Oroa er inte. Ni kommer garanterat märka när hon kommer :-)

I övrigt ser det ut som ett bombnedslag här hemma, men då jag är så trött så har det inte blivit något städat sen i helgen då vi hade kalas för lille A som fyllt 2 år. Stora killen! Slänger in en bild på 2-åringen här nedan, nybadad och glad :-) Och ni ser ju själva röran i bakgrunden.


Nästa uppdatering hoppas jag blir på med bebisbilder ;-)

Kommentarer
Postat av: Helené - Mamma till Elton

Ja, se den! :) Mysig film!



Japp, jag ska gå på premiären. Har bokat biljetter och allt, längtar som en tok! :)

Men, du har ju nått annat att kolla pådå! Så jag är lite avis :)

2010-06-24 @ 22:57:21
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Ja det var tanken att jag skulle köpt det från början, men hittade inga fina.. Vi får se hur det går, man kan ju alltd köpa ett par till ;)

2010-06-25 @ 10:35:23
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0