skrutt mår bättre idag

Är jättesnorig och trött samt har huvudvärk, men jag mår bättre nu än tidigare idag. Sov ju inte så mycket inatt. Totalt 4.5 timme.

Mamma & syrran är här nu, så skönt, så nu kan bebis få komma när hon vill, men helst inte förrän imorrn, för jag skulle behöva sova inatt för att orka, men sen så :-)

lille A har varit i stort sett feberfri idag och det har märkts på energin. Tror han tog igen allt han inte orkade igår för han har nästintill tjatat hål i huvudet på mig samt varit på riktigt bushumör! Höll på att driva mig till vansinne då jag var så otroligt trött imorse/fm.

Kommentarer
Postat av: Helené

Jag har ingen aning :/ Sista var dom bra, men de var ju ett tag sedan jag testa.. Skadar ju aldrig att äta lite exkta, måste nog införskaffa lite tabletter! :) Tack!

2010-06-14 @ 20:08:05
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0