Shopping Vingåker Outlet

Var ju på Vingåker Outlet i lördags, men har inte hunnit med att ta kort på det jag köpte. Det blev dock inte så mycket, men är nöjd med det jag köpte :-)
Kjol, kofta & strumpbyxor i strl 68. Tanken är att hon ska kunna ha det till jul, men vi får väl se. Skulle vilja ha den vita Po.P-t-shirten med ett randigt hjärta på att matcha med, eller något annat fint Po.P-plagg som matchar. Någon som har nägot förslag?

Kjol i strl 68 som matchar koftan och strumpbyxorna.

Klänning i strl 68. Tycker att den är så fin! Kommer användas tillsammans med vit body och strumpbyxor eftersom 68 blir lagom i vinter/vår. 

Sen köpte jag inget mer, men det är ju Po.P-rea nu så ska in till stan imorrn och se vad jag hittar:-) Nånting blir det säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0