På G?

Sitter här med småvärkar som kommer och går. De är varken särskilt kraftiga eller regelbundna men det verkar vara på G i alla fall. Fick första värken igår kväll, sen var det lugnt, förutom ilningar och molvärk. Blev väckt 4.40 imorse av en väldigt ledsen son. Han kom in till mig och skulle läsa tidning men där går gränsen. Runt 5.25 somnade han om. Jag lyckades dock inte somna. Jag hade lite värkar från och till. Nu har vi precis gått upp och vi får väl se vad som händer. Har ju planerat att åka in till stan vid 9.30. Om jag tar med BB-väskan samt lille As väska borde jag kunna åka in i alla fall. Är ju närmare USÖ på stan mot vad jag är här, samt att lulla runt i affärer kanske skyndar på det hela lite ;-) Måste verkligen köpa en ny amningsbh, då jag lyckades ha sönder min enda sköna i lördags.


Eftersom vi blev lite sent tillfrågade att vara gudföräldrar, samt inbjudna till dopet så hann vi aldrig få hem doppresenten så den får han i efterhand. Tänkte i alla fall slänga in en bild här, då den är beställd. När lille A döptes så fick han i stort sett bara sparbössor, han har mängder, så det kommer jag aldrig våga köpa. Men han fick också lite pengar och en del av dem använde vi till att köpa ett dopminne. Jag blev så kär i den så jag har köpt en likadan till gudsonen. Jag har beställt den på www.grannas.com och köper ni en sån här när ni ska på dop, är risken väldigt liten att barnet får två likadana:-)


Sedan skriver de Dopminne på ena sidan, datum på andra sidan och namnet på barnet över bröstet på hästen. SÅ FIN!

Kommentarer
Postat av: sassa

håller tummarna att du får i gång allt! Att det är på G! och du får lära känna din lilla bulle i magen =)

2010-06-09 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0