Niccan

är bara arg och less just nu. Min fina avlastning...Mmm det har funkat bra fram till nästa vecka, samma vecka som bebis är beräknad. Måndag skulle han ha nåt möte med lunch, tisdag kommer han som han ska. Onsdag ska han äta med jobbet, så jag får ta med mig lille A till mvc (ingen höjdare), torsdag fyller lille A år, då har han bokat in att han ska lämna blod. Fredag sommarlunch, lördag jobbar han hela dagen. Vi har barnkalas och som tur är kommer mamma hit och hjälper till. Söndag har vi släktkalas och det är också den dagen bebis är beräknad. Jag blir så less! Det är ju den här veckan som det ska vara så tomt som möjligt. Man vet ju inte alls när hon kommer. Usch, känner att jag kommer vara helt slut efter den här veckan. Och mitt humör kommer väl inte vara speciellt trevligt och vem går det ut över? Jo lille A! Det låter så jävla bra hela tiden och sen står jag där i alla fall i slutändan och får fixa allt själv, blir så förbannad. Hela lghten måste ju dessutom städas inför alla kalas. *morr* 

Och visst han kommer hem skapligt mot om han jobbat heltid, men det är just själva grejen. Bara några timmar senare gör stor skillnad för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0