Går i väntans tider

mer än någonsin känns det som. 12 dagar kvar till BF, men hon verkar ligga bra där hon ligger, precis som bror hennes gjorde. *suck* Varför ska mina ungar trivas så bra därinne? Orättvist med tanke på hur jag mår som gravid. Men men... 

Håller på och städar här hemma. Har hållit på i flera dagar, i omgångar. Rensar lite samtidigt och då tar det tid, men det går framåt- Tänkte se om det går att städa ut henne, men det verkar inte så.

Anders har gjort i ordning vagnen så nu ska den monteras ihop och fotograferas och sedan åker den ut på Blocket. Går ju inte att ha en stor vagn stå, när man har så dåligt med plats som vi.

Idag kom fotografierna! Vi var ju iväg till öppna förskolan när de hade fotografering i och med att lille A inte går på dagis längre. Så det gäller att utnyttja resurserna som finns. Och OJ vad stor han blivit! Det blev så tydligt på kortet tycker jag. Lägger ut en bild här, den är inte jättebra för jag har fotat den med mobil och sedan ljusat upp den lite. 
Mammas stora kille!



Har fått mycket komplimanger för hans kläder så ska börja skriva vart de kommer ifrån om det är någon som är sugen ;-) Den här t-shirten kommer från våren/sommarens kollektion av Me&I. Går att beställa via säljare på www.meandi.se . De är ganska stora i strl.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Det vore ju jättekul!! :) då har Tom semester och vecka 28 kommer troligtvis mamma och Åke ner :)

2010-06-08 @ 12:27:41
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Helené - Mamma till Elton

Haha, Elton har inte häller många vita plagg ;)



Tack tack! Men, jag vet att jag är stor (därför jag står i kö för en GBP). Jag har dessutom 20 kilo kvar sedan Elton.. Och kort kan ljuga ganska bra! ;)

Äsch, du ska njuta av bäbisen först! :) Vikten hinner man alltid med!

2010-06-08 @ 15:15:05
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0