10 dagar kvar till BF, 7 dagar kvar till lille A fyller 2 år

Ja... så är det. Har ju haft en hel del känningar, men nu är de som bortblåsta så hon ligger nog kvar ett tag till. Min kusin trodde hon skulle komma 22 juni, så vi får väl se. För min del skulle den 15e passa bra:-) Men men hon kommer när hon är klar. Önskar bara jag slapp ha ont mer & längre än nödvändigt. Vill ju så gärna ha ut min lilla skrutta så jag får tillbaka min kropp. Igår var hon sjövild, for fram och tillbaka och sparkade och hade sig. Jag trodde att de skulle lugna ner sig på slutet. ?

Om 7 dagar blir min lille bebis 2 år. Tiden går på tok för fort. Tycker inte det var så längesen som han var bebis, på riktigt. Nu är han ju stora killen och jag känner inte alls att jag hinner med honom. Är det såhär när man blir gammal? ;-) Har planerat in kalasen i alla fall. Sen får vi se om de kan bli av som planerat, det beror ju helt på hur lillasyster behagar komma ut.

Nu ska jag plocka lite, vika tvätt och roa mig. Men först är det en blöja som ska bytas känner jag. Sedan ska väl skrutt sova är tanken. 

När Anders kommer hem ska vi åka till Kungsör och hämta vår halva gris. Sen ska det grillas mycket i sommar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0