Bärsjal

När jag fick sonen köpte vi en BB-bärsele, men då jag är kort så satt den inte alls bra på mig och jag upplevde att jag fick ryggont. Blev inspirerad av min tjejkompis som bär sina barn i sjal. Men det blev aldrig att jag köpte någon till sonen. När vi nu fick tillökning (lagom till semestern) så kände jag att jag vill ha en sjal och som av en tillfällighet hade en kompis en hon ville bli av med. Toppen! Det blev en Moby-D. Jag kan inte säga om den är bra, då jag precis testat att knyta den första gången och inte vågat stoppa ner lilla B i den än. Vill gärna träffa någon av mina experter så jag verkligen fått till knytningen rätt innan jag stoppar ner mitt lilla hjärta där :-) Såhär snygg är den i alla fall:-) Fast Anders vägrar att ha den ute ;-)

Bilden är tagen från
http://www.edenbaby.se/catalog.php?category=31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0