Spontanshopping

Ja trots att jag mådde förjävligt och Alexander var lite trött så blev det lite shopping idag.

Alexander fick välja själv, så han shoppade den här fina tröjan på Po.P.
Och shoppar man, så får man ju bära påsen också:-) (Se hur snyggt hans tröja matchar påsen ;))




Vi var in på babyproffsen då jag stör mig så på Alexanders bilbarnsstol, så vi tittade på en ny och pratade med en tjej där. Då visar det sig att anledningen till problemet med stolen är att det fattas en liten plastbit som ska stoppa grenbältet så det inte åker upp och klämmer till honom på revbenen. De visste att en del stolar sålts utan den delen... Kan ju vara bra att meddela om det då, kan jag tycka. I alla fall så fick vi den delen. Gabriel fick en ny bilstol i helgen så då var det fixat. Och då vi inte behövde köpa någon ny åt Alexander, passade vi på att köpa ett babyskydd till bebis istället då det var nedsatt :-)
Det blev ett AktaGraco Logico S i färgen Vega:-) Väldigt neutralt i färgen, så det passar bra oavsett om det blir en pojke eller en flicka.
Andra saker som slank med var linne & boxer till Alexander då det är det enda ungen klarar av att sova i utan att bli som en kamin. Har bara 3 set och de går åt fort kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0