Krans

Eftersom jag tidigare har haft 4 olika bloggar och nu har tänkt att samla allt på ett ställe så flyttar jag över allt material från de andra hit. Därför kommer det bilder på min julkrans i februari ;-)

Tanken från början var att min kära mor skulle göra en krans till vår ytterdörr, så hon var ut och plockade granris. Av en slump bestämde jag mig för att åka och hälsa på henne just denna dag, vilket resulterade i att det var jag som gjorde kransen ;)

Vi köpte en innerkrans på Romantica i Kungsör. Av halm eller liknande. Sedan fäste jag granriset med ståltråd. Sedan petade jag in smågrenar här och där för att dölja det mesta av ståltråden. 



Sedan köpte jag band för 16 kr på Bokia och rotade fram några apelsinskivor jag gjort tidigare år till julgranen och några kanelstänger. Klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0