Idag vaknade sonen kl 4

vilket inte var så förvånande då han somnade 17.10 igår eftermiddag, efter att ha lagt ner kudden på golvet och rullat ihop sig till en boll.

Så går det när man envisas med att inte sova middag. 

Idag ska jag ta mig in till stan för lite shopping. Både Gabriels och Alexanders mjukisbyxor är för små, trots att de är i rätt storlek. Blir inte klok på mjukisbyxor. Andra byxor från t.ex. H&M kan de ha i rätt storlek, nästan så de blir stora, men mjukisbyxor som ska vara lite pösiga, där får man gå upp flera storlekar. De borde väl vara större rent logiskt?

Efter det har jag skola och idag ska vi sitta och lyssna på redovisningar hela dagen. Inte helt roligt. 

Är fortfarande rätt så förkyld. Nästäppt, ont i halsen och trött. Huvudvärk har jag också, men ingen feber. Känns precis likadant som förra gången, för 2 veckor sen. Jag och Alexander turas om att vara sjuka varannan vecka. Mår illa också, men vet inte om det beror på hunger eller liknande, eller om bebis ligger och trycker på. Hon är sjövild i varje fall. Har testat att äta men inte har det hjälpt, men när jag låg i badet släppte det, men så fort jag satte mig upp kom det tillbaka.

Nu ska jag sätta igång och städa. Anders som är hemma för att vabba ligger på soffan och sover, så där lär man ju inte få så mycket hjälp och Alexander tittar på Nicke Nyfiken. Åh vad han skrattar när han ser den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0