Fjärilar till B:s rum

Min lilla tjej har blivit stor! Snart 6 månader och vi har sänkt ner sängen ett snäpp. Nu är det även dags för mobilen att ryka. Istället har jag ägnat några minuter åt att göra pappersfjärilar att hänga i hennes sänghimmel så att hon fortfarande har något att titta på.

Googlade lite och hittade dessa fina och ENKLA fjärilar på http://www.skapligtenkelt.se/vikfjaril.htm Det kan faktiskt inte bli mycket enklare än såhär och jag tyckte att de blev riktigt fina.
Jag använde mig av designpappren som medföljer när man köper Top Model Design, där man får ett block med tjejer som man ska rita kläder åt med hjälp av mallar/ på egen hand och tanken är väl att man ska använda pappren till kläder. Men men, de blev fina fjärilar också :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0