Syskonkärlek

Måste bara berätta om igår. Vi hade besök av familjen L som kom hit & grillade. När de skulle gå så satt lille A i soffan, men kommer rusandes och upprepar något. Jag trodde först att han sa hej då, men han gav sig inte. Försökte förklara att de skulle åka hem, men då blev han ledsen och drog i mig och det var då jag förstod vad han menade. Linda höll i ett babyskydd med M i, men lille A trodde att det var lilla B. Att de skulle ta med henne hem. Så söt! När jag sa att hon låg i soffan och sov sprang han dit och kontrollerade att det verkligen stämde. :-) Han är fäst vid sin lillasyster han. Igår när han skulle lägga sig frågade vi vem han ville skulle lägga.. Ea, Ea sa han då :-) Han tyckte lillasyster skulle läsa bok för honom och lägga honom. Sötnos!

Kommentarer
Postat av: Thebloggowner

Haha Niccan A kan verkligen skydda B han är bredvid dig idag är ju här!

2010-08-18 @ 09:20:15
URL: http://karlekslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0