Mår lite bättre.

Det känns lite bättre, så troligtvis har tabletterna börjat verka. Ska till kuratorn imorrn, spännande och se vad man tycker om henne. Det är ju verkligen jätteviktigt att personkemin stämmer annars kan man lika gärna skita i det. Ska iväg till Linda L en sväng efter kuratorn och sedan kommer några och hämtar vagnen. ÄNTLIGEN blir vi av med den! 

I helgen har vi inga planer alls förutom att vi ska till mormor på söndag. Anders börjar jobba och med tanke på hur jag mått och känt med lilla B så tyckte vi allihop att det vore bra om jag fick lite hjälp i veckan. Skönt! Vi stannar till onsdag tror jag. På fredagen kommer mormor & Johan och hämtar lille A. De ska vara barnvakter och ta med honom till Parken Zoo. Skönt för honom att få vara liten och ha deras fulla uppmärksamhet, det behöver han nog. Själv ska man på Me&i-party tillsammans med lilla B och Anders & G får roa sig själva.

Har pysslat lite idag, det är så skönt att få sitta i sovrummet alldeles själv och bara greja och klura. Mer sånt! Ska ta kort och lägga ut men det får bli imorrn för nu behöver jag sova.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0