Lille As album

Har insett att det är svårt att få tid till pyssel när man är mammaledig med 2 barn. Men har lyckats hitta lite tid i alla fall och kunnat avsluta lite gamla projekt som legat LÄNGE! Kände att jag var tvungen att ta tag i lille A:s album då det snart är dags att börja på lilla B:s album.

Det här är en sida i albumet som visar lille A i pepparkaksdräkt. Bilden är tagen tidigt på morgonen på den tiden han gick på dagis.
Ytterligare en sida i albumet.

Det var allt just nu. Har som sagt många små projekt på gång och väntar på lite nya bilder som är inskickat för framkallning.

Kommentarer
Postat av: Helené

Tack så mycket! :) Jag trivs alltid bäst i mörkt, så jag vet inte varför jag ska envisas med att bli ljusare på sommaren ;D haha!

2010-09-01 @ 15:35:57
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0