Har väldigt svårt

att dra ner på takten. Ända sen lilla B föddes så har jag varit i farten, mer eller mindre. Och det börjar visa sig. Jag är trött och mår psykiskt dåligt och har nu tagit beslutet att börja med mina tabletter igen. Önskar att jag slapp men jag får väl helt enkelt inse att jag behöver de hur jävligt det än känns.

Igår var vi i Sköllersta hos en av Lindorna och fikade lite. Hämtade lite kläder jag köpt och fick med mig lite mer ändå. Det var jättetrevligt och både jag & Anders blev förvånade av att klockan drog iväg så. Jättekul att se att lille A lekte så bra med L :-) Han går bra ihop med de flesta ungar faktiskt, så skönt!

Idag var vi en sväng till Lillån till en annan av Lindorna. Anki kom dit med sin lilla A, trevligt, trevligt:-) Men lille A missade sin middagslur så han var sååå trött när vi åkte hemåt sedan.

Anders var tvungen ut till bilen och fixa något så jag sysselsatte mig med att titta på Allsång med lilla B, men till skillnad från förra veckan då hon faktiskt var vaken och "tittade" så sov hon sig igenom alltihop. Måste säga att The Baseballs ( som jag aldrig hört förut) var riktigt bra och jag gillade Mange Schmidt & Vanessa Falks Allvarligt talat, skön låt! Nu ska jag titta lite på Morden i Midsomer via SVTPlay, då jag ville se webballsången också. Allvarligt talat, hur smidigt är det inte med Play? Synd att det inte alla tv-program är med bara...

Igår såg jag en så bra film så har du inte sett den, se den. Älskar du Twilight och Edward kan du absolut inte missa den. Gillade filmen rakt igenom och slutet var så oväntat... Gillar att bli överraskad. Så se den!

Imorgon ska Anders jobba hela dagen så jag är själv med båda ungarna. Skulle ha fått besök, men det är eventuellt inställt beroende på vädret, så vi får se. I så fall sitter jag själv med båda ungarna en hel dag och det känns... lite jobbigt & ensamt. Har ju precis börjat med tabletterna och är sjukt trött och har ont i huvudet och tålamodet är väl inte på topp direkt. Men men...

På torsdag åker vi till Kungsör för att umgås lite samt hämta upp syrran. Fredag har jag planerat att ta med syrran på Eclipse, hoppas det funkar med resten av omgivningen bara. Lördag ska vi på dop och på söndag kommer Lillån-Linda med familj & grillar... Fullt ös... 

Hur var det nu? Skulle jag se till att vila innan Anders börjar jobba och jag blir själv med 2 barn, samt skolan börjar och jag ska studera 50 % och ha båda hemma heltid??? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0