Ett steg framåt.

Har idag tagit tag i saken ytterligare och ringt BVC som skickade mig vidare till kuratorn på vc, så har fått en tid på fredag, så får vi se vart det leder. Hoppas tabletterna börjar verka snart så livet blir lite mer uthärdligt. Idag har jag haft lilla B rätt mkt och det har gått bra, hon har varit lugn och fin. Vill inte känna såhär...

Idag var vi iväg till Öppna förskolan för första gången på evigheter. Lille A älskade det, som vanligt. De förvånades allihop över hur stor lilla B är för att bara vara 5.5 vecka... Är hon onormalt stor? Visst att hon gått upp mkt, på kort tid, men är det onormalt mycket? Kan inte låta bli att oroa mig. Och när det gäller lille A oroar man sig för att han inte äter och faktiskt går ner i vikt emellanåt... Att det aldrig bara kan vara bra och flyta på...

Kommentarer
Postat av: Nea

Bebis hull är aldrig onyttigt

2010-08-10 @ 10:47:41
Postat av: Linda Gelin

åå du skulle meddelat mig att du skulle dit kunde vi oxå ha kommit juuuu och fikat



bebis hull e bra ifall hon får för sig att bli sjuk så e det bara bra att ha något att ta från..

kram

2010-08-11 @ 00:10:33
URL: http://lindagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0