Solen skiner idag också :-)

Min son behöver verkligen klippas. Idag står det åt alla håll och kanter. Tur att det fortfarande är så man har mössa på de små ute ;-) Speciellt idag är han riktigt snygg. Han rör sig ju så mycket när han sover och igår kväll svettades han massor och det gör väl inte saken bättre. Slänger in en bild på hur han sover.
Det här är nya stilen. :-)

Jag brukar matcha det mesta men då han svettas som en gris så måste han ha linne max på överkroppen. Förut sov han bara i boxer så det har vi så det matchar men sen började han bli så kall om benen så då var vi tvungna att ta till långbyxor. Men det är nog dags att börja med boxer igen. Vi har ju eftermiddagssolen på samma sida som sovrummen så det blir rätt så varmt där, när vi har så fina dagar som nu :-)

Idag började maken och jag dagen med att gräla. Kul, när man knappt såg varandra igår, men vi har helt olika syn på det mesta känns det som. Men men, det resulterade i att jag blev arg och det resulterar i en adrenalinkick, så jag började röja köket. Fick mer gjort där på 10 minuter än jag fick på hela dagen igår ;-) Ska ta och fortsätta städa lite om en stund, men först, frukost! Sen dröjer det nog inte länge förrän skrutt behöver sova igen. Han kom intrampandes 5.50. Så vi tar förmiddagen inne och så går vi ut efter lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0