Påskägg

Varje år säger jag till mig själv att nästa år, då ska jag börja med påskäggen i tid. Och vartenda år sitter jag veckan innan (dagarna innan) och stressar ihop dessa påskägg vilket gör att det inte känns så roligt mest som ett måste. Men här kommer bilder på de i alla fall, samt ett foto på det påskägg lilla A fick förra året. 2008 dekorerade jag äggen med bönor, ska se om mamma har kvar det hon fick i så fall kommer det upp en bild på det också så småningom.

lilla As påskägg 2009


lilla As påskägg 2010


Gs påskägg 2010
(gick tyvärr inte att få bort glansen efter blixten, men men)



Fs påskägg 2010




Nästa år SKA jag sätta igång i tid... Då är det ju 4 påskägg som ska göras...

Kommentarer
Postat av: linda G

vad fina =)

ska sno din ide till nästa år

2010-04-03 @ 10:12:48
URL: http://lindagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0