Magont

Efter att ha haft ont i magen i flera dagar så ska jag in till förlossningen och lämna urinprov. Får vi se om det är en UVI som jäklas med mig, eller om det beror på något annat. Kan vara ligamenten också. Är ju inte jättelängesen jag fick sonen. 

Sonen går runt här hemma och säger apa, apa, apa. Ibland är det första ordet på morgonen. Då ska han upp & titta på Nicke Nyfiken. Men gärna för mig, då slipper jag Byggare Bob, MeckarMicke och Stora maskiner. :-)

Efter förlossningen ska vi åka till Marieberg och köpa present åt lilla A & Gs kusin Charlotte som fyllt år. Och sen vidare till Hallsberg för att fira henne. Men ska ta det lugnt. Skulle dock vilja städa men det är väl bara att avvakta. Har ju börjat få rejäla sammandragningar också. Hmm... Jag tror faktiskt inte hon kommer ligga kvar till BF-dagen, men vi får väl se. Det är ju svårt att säga i förväg.

Har fått låna massor av kläder i strl 50/56 och har köpt en del så nu behöver jag bara komplettera med vita strumpbyxor, någon vit body och strumpor, sen har hon kläder så hon drunkar i dem:-) Så skoj! Ska till Ullared på lördag (om magen känns okej) och köpa lite andra grejer vi behöver ha till bebis och även lilla As födelsedagspresenter. Han fyller ju inte förrän i juni, men skönt att ha det gjort IFALL hon kommer för tidigt.

Kommentarer
Postat av: sassa

Jag fick sammandragningar skittidigt jag med.. se på mig... Här sitter jag sex dagar över tiden! så det är bara för att jävlas tror jag=/ kram

2010-04-06 @ 10:09:47
Postat av: A

usch då!

2010-04-06 @ 10:29:28
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Niccan

Sassa: Jag hade sammandragningar tidigt med Alexander också, och det slutade med att jag gick över 12 dagar. Hoppas din skrutt kommer ut snart:-) Är så nyfiken på att få se bebisbilder :-)

2010-04-06 @ 13:06:02
URL: http://niccan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Svar. Novalie gillar med att åka BobbyCar men det känns så onödigt att köpa en. Ute har vi bara grus och gräs och inne har vi 15 cm höga ttrösklar :(

2010-04-07 @ 21:15:04
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0