Full fart hela helgen

Idag har vi inte fått mycket gjort alls, faktiskt ingenting. Vi har inte varit ute, trots solen. lilla A är jättetrött och jättegrinig och jag vet inte alls vad som felas honom. Jag är lika trött jag och skulle vilja få massor gjort, men jag orkar helt enkelt inte. Men det kanske inte är så konstigt?

I fredags var vi i Tybble & lekte med Anki & hennes ungar, på kvällen tog vi det lugnt. 
I lördags rensade och röjde vi i alla garderober, samt en massa annat hushållsarbete. Var helt slut på kvällen och oj vad det värkte i fötter & ben.
Igår städade jag kylskåpet och plockade i lägenheten. Sen på eftermiddagen kom svärisarna som ville låna tvättmaskinen då de har problem med sitt avlopp. Grillade gjorde vi också, mums! Men jag kände av både mage, rygg och ben igår. OM det var förvärkar som kom igång, eller helt enkelt så att lillstjejen misshandlade mig inifrån i ren protest det vet jag inte. Men ont hade jag!

Så idag har det inte funnits nån energi alls. Nu ska vi snart försöka fixa lite middag. Det blir tortellini med sås av köttet som blev över när vi grillade igår, samt korv och bacon. Hur enkelt som helst men jag är så omotiverad så till och med att ringa efter köpepizza känns för avancerat. Då är det illa!
Har äntligen bestämt mig för hur jag ska göra med lilltjejens rum. Ska iväg imorrn & köpa färgen. Har dessutom hittat lampa och ett tyg att sy överkast av. Golv ska inhandlas på fredag och jag hoppas även på att hitta en matta. Så bara det är målat och klart så får jag sätta igång med själva inredningen :-) Skoj!

Kommentarer
Postat av: Helené

Tack tack! :) De gjorde snoront, men de var helt klart värt de!

2010-04-21 @ 21:13:06
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Helené

Okej ;) Om jag ska föra fler, måste de ta lång tid tills dess, så jag hinner gkömma smärtan ;) haha!

2010-04-21 @ 21:49:39
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Helené

Aha! :) Jag har gruvat mej länge.. Bokat om tiden X antal gånger. Men nu sa jag: Nu eller aldrig! ;)

2010-04-21 @ 22:25:13
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0