Eller icke shopping :-(
Hade ju beställt den underbara nyckelpigesnuttisen till bebis. Och har bara gått och väntat på att den ska levereras och nu möttes jag av detta mail. Skit, nu måste jag komma på något nytt, jag som ÄNTLIGEN hittat något jag ville ha :-(
Hej!
Med beklagan måste jag meddela att något falerat med vår server och din
beställning inte kommit oss tillhanda förrän i dag. Till råga på allt
har den artikel du beställt försvunnit ur sortimentet och vi kan tyvärr
inte leverera den till dig. Varan kommer heller inte in i lager igen.
Jag hoppas verkligen att väntetiden inte orsakat olägenhet för dig, att
du lyckas finna ett tillfredsställande alternativ och önskar dig varmt
välkommen tillbaka till oss en annan gång.
Med vänlig hälsning
Ewa Flensburgh
[email protected]
Hej!
Med beklagan måste jag meddela att något falerat med vår server och din
beställning inte kommit oss tillhanda förrän i dag. Till råga på allt
har den artikel du beställt försvunnit ur sortimentet och vi kan tyvärr
inte leverera den till dig. Varan kommer heller inte in i lager igen.
Jag hoppas verkligen att väntetiden inte orsakat olägenhet för dig, att
du lyckas finna ett tillfredsställande alternativ och önskar dig varmt
välkommen tillbaka till oss en annan gång.
Med vänlig hälsning
Ewa Flensburgh
[email protected]
Kommentarer
Trackback